بی صدا

كد تصاوير تصادفي



...برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست

بی صدا می گریم در همین گوشه،گنار تنهاییم

بیادت اشک می ریزم

امشب آسمان دلم ابری است

دلم می شکند،شکستنی از جنس شیشه

امشب کاش سرم بر روی شانه های تو هق هق اش را فرو  می خورد

امشب کاش دستانت گونه های خیسم را نوازش می داد

بی صدامی گریم در همین گوشه تاریک زندگی

دلم با همه گرفتگیش تو را می خواهد

تویی که تمام وجودمرا تسخیر کرده ای

کاش ...کنارت بودم

خسته از تنهاییم،خسته!

پناهگاه زندگی ام...



نظرات شما عزیزان:

fati
ساعت7:25---4 بهمن 1391
سلام سلام

منتظر مطلب های جدید و خوشکلت هستم
پاسخ:سلام عزیزم ممنون بهم سر زدی


خیال
ساعت10:12---3 دی 1391
salam golam web ghashangi dari. ba eftekhar lonk shodi. mer30

خیال
ساعت14:31---2 دی 1391
سلام گلم. اومدم که نگی بی وفاست. وبت بسیار زیباست. موفق باشی.
اگه دوست داشتی برا تبادل لینک بیا.


fati
ساعت13:56---1 دی 1391
وبلاگ خوشکلی داری
مطلب قشنگی بود و امیدوارم ادامه داشته باشه
منتظر هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 12:20 توسط رویا| |


Power By: LoxBlog.Com